دویست درهم جریمه برای عابران خاطی در دبی

قضیه از اینجا شروع شد که دیروز صبح یکی از دوستان زنگ زد واسه درد دل صداش گرفته بود علتشو که جویا شدم بهم گفت روز جمعه از فلان جا داشتم بر میگشتم خونه از ماشین که پیاده شدم میخواستم برم اونور خیابون ولی به جای عبور از خط کشی از وسط خیابون و لابلای ماشینها عبور کردم به وسطای خیابون که رسیدم یه نفر که لباس اسپورت پوشیده بود جلوم رو گرفت و ازم خواست که بطاقه خودمو بهش بدم مثل اینکه ازاو پلیس مخفی ها بود خلاصه بطاقه رو گرفت و مارو برد کنار خیابون و دیدیم خدا بده برکت نه یکی نه دوتا یه جمعیتی مثل من اینجا نشستند و همشون هم مثل من بطاقه هاشونو گرفتن بعد از کلی معطلی تازه فهمیدیم که قضیه از چه قراره بله دیگه عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ما فکر میکردیم که این قانونها فقط واسه ماشینهاست نگو که الان دیگه عابر پیاده هم داره جریمه میشه اونم دویست درهم ناقابل که باید بری اداره راهنمایی پرداخت کنی تا بعدش بطاقه تو بهت بدن حالا جای شکرش باقیه که نمیگن باید عابر پیاده هم شماره پلاک داشته باشه وگرنه معلوم نبود که تکلیف ما تو این گرمای طاقت فرسا و با این زبون روزه چی میشد از ما به شما نصیحت اگه خواستین از عرض خیابون عبور کنین حتما از روی خط کشیها برین وگرنه یا باید دویست درهم جریمه بشین یا طوری برین که از دست مامورا فرار کنین نترسین هنوز پلاک ندارین که شمارتونو وردارن

دیشب  هردو تیم محلچه نتیجه را به حریف واگذار کردند

در ادامه بازیهای جام رمضان خنج چمعه شب تیم محلچه الف در یک دیدار حساس با حساب پنج بر صفر نتیجه را به فرش دیباج واگذار کرد در بازی دیگر نیز تیم محلچه ب با حساب شش بر دو بازی را به سده جوان واگذار کرد انگار بعد از بردهای پیاپی محلچه این دو باخت کمی برای محلچه سنگین بود امیدواریم که بچه ها از این به بعد به خودشان بیایند و بازیها را دست کم نگیرند

یکه تازی تیم فوتسال محلچه در جام خنج و اوز شکست فیشور در برابر محلچه

دیشب در ادامه بازیهای جام رمضان تیم محلچه الف هم در خنج باید به میدان میرفت و هم در اوز 

در اولین بازی که در خنج برگزار شد محلچه موفق شد با نتیجه کوبنده ده بر دو تیم آریانا خنج را شکست دهد تا با خیالی راحت تر به ادامه بازیها بپردازد این تیم پس از پایان این بازی بلافاصله از خنج راهی اوز شد تا دومین بازی خود را با تیم قدرتمند شاهین فیشور انجام دهد حتی طی کردن مسافت هشتاد کیلومتری این مسیر و خستگی ناشی از بازی با آریانا نیز نتوانست از عزم بازیکنان برای برد بکاهد و این تیم توانست با حساب چهار بر دو تیم فیشور را نیز شکست دهد تا خوشحالی خود را دو چندان کند از نکات این بازی میتوان به گلزنی عبدالله راستی و ابراهیم راستی اشاره کرد که فیشوریها هر چند که در ابتدا ادعا کرده بودند که به این دو بازیکن اجازه خودنمایی نخواهند داد ولی همیشه این هنر فوتبال است که حدو مرز نمیشناسد

تیم فوتسال محلچه الف گام اول را لرزان برداشت فیشور نتوانست مسابقات را برگزار کند

پنج شنبه شب از سری مسابقات جام رمضان خنج تیم محلچه الف مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدارخود با تیم پیام ارتباطات توانست این تیم را با حساب چهار بر سه شکست دهد تا اولین گام را برای تکرار قهرمانی بردارد هر چند که نتیجه ای بهتر از این برای تیم محلچه انتظار  داشتیم ولی اولین بازی را میشود به حساب نا هماهنگی بازیکنان دانست باید دید که در بازیهای بعدی این تیم چه خواهد کرد گلهای این بازی را ابراهیم راستی بنیامین کوهگرد و جاسم رضایی زاده دو بار برای این تیم به ثمر رساندند تیم محلچه ب نیز هنوز بازیهای خود را شروع نکرده است از این تیم هم نباید غافل بود نکته دیگر این که امسال تیمهای دعوت شده برای شرکت در جام رمضان فیشور دعوت این روستا را رد کردند و فیشور نتوانست که جام را برگزار کند و ناچارا تیمهای خود را به اوز و خنج فرستاد خبرها حاکی از این است که یکی از این تیمها در اولین بازی خود نتیجه را واگذار کرده است باید دید که فیشوریها برای رفع این مشکل چه خواهند کرد بعد از تیم محلچه که به علت نارضایتی از برگزاری بازیها دعوت فیشور را برای شرکت در مسابقات فیشور رد کرد این بار سایر تیمهای همسایه نیز به همین علت از حضور در جام فیشور سر باز زدند تا این روستا برای اولین بار نتواند تعداد تیمهای شرکت کننده را برای برگزاری جام به حدنساب برساند امیدواریم که با تغییرات اساسی در مدیریت فوتبال فیشور این نقیصه بر طرف شود 

جدید ترین عکس از ماشین حمل زباله در محلچه

این عکس رو یکی از دوستان برایمان ارسال کرده اند شما هم ببینید

فیشور یا خنج مسئله این است

ماه رمضان در راه است و مهمترین رویداد ورزشی محلچه در این ماه را میتوان به مسابقات سالنی ماه رمضان اختصاص داد تیم محلچه که با قهرمانی هم در فیشور و هم درخنج از اعتبار بالایی در این مسابقات برخوردار میباشد اکنون از هر دو سو یعنی فیشور و خنج دعوت به شرکت در مسابقات شده است بدیهی است که هر جا که محلچه در آن شرکت کند آن مسابقه ارزش کیفیتی خود را بالا خواهد برد ولی تصمیم گیری برای انتخاب کردن محل شرکت به یک مسئله مهم در تیم محلچه تبدیل شده است مدیران تیم محلچه که رابطه خوب و نزدیکی با مسئولان همسایه یعنی فیشور دارند تمایل دارند که تیم به فیشور برود تا روابط نه چندان محکم فیمابین را بهبود ببخشند ولی اعضای تیم که از بی مهری و بی عدالتی فیشوریها به تنگ آمده بودند تمایل چندانی برای حضور در فیشور را ندارند و شرکت در جام خنج را مناسب تر برای خود میدانند حال باید دید که در آینده نزدیک کدام شهر موفق به جذب تیم محلچه خواهد شد  

دیروز افتتاح ماشین حمل زباله

دیروز شنبه بالاخره ماشین حمل زباله کار خود را آغاز کرد دهیاری محلچه که مسولیت این کار را بر عهده گرفته است با استخدام یک راننده غیر بومی فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد و دیروز از ابتدای روز شروع به جمع آوری زباله از جلو محلهای تعیین شده نمود محل دفن زباله هنوز مشخص نشده است و تا تعیین آن زباله ها در محل دفن زباله های فیشور خالی میشود  امیدواریم که این کار تداوم پیدا کرده و گامهای بعدی در تحقق وعده های مسولین نیز اجرایی شود

در انتظار ماه رمضان

روزی با دوستم در خیابان قدم میزدیم اکثر مغازه ها تابلوی تنزیلات داشتند از 5درصد تا 90درصد واقعا جالب بود به دوستم گفتم ببین چه میزان تبلیغات در دبی زیاد شده هرکسی سعی دارد به هر ترفندی جنس خود را بفروشد همه جا تنزیلات جنس صد درهمی را دارند به نصف قیمت میفروشند راستی اگر کسی تابلو ترفیعات بزند هم کسی به آنجا میرود مثلا بگوید از امروز به مدت یک ماه به خاطر بالا رفتن کیفیت . کالا دوبرابر قیمت به فروش میرسد باز هم کسی به آن مغازه میرود یا نه دوستم با خنده گفت چرا اتفاقا یک مغازه هست که سالی یک بار ترفیعات میزند من هم هر سال به آنجا میروم با تعجب به او نگاه کردم گفتم کجا گفت کمی صبر کن ماه رمضان که آمد شما هم دعوت میشوی آنجا که خداوند میزان پاداشهای خود را نه دوبرابر که چند برابر خواهد کرد 

بله دوست من چه سخاوتمندانه خداوند بر خلاف همه مغازه داران تابلو ترفیعات نصب میکند همه دعوت هستند راستی ما تا چه اندازه برای این ماه خود را آماده کردیم آماده باشید با سبدهای بزرگ برای خرید ثواب 

یک هدیه هم برای شماداریم  یک لینک جالب              سوال و جواب ماه رمضان

اخباری از محلچه

در جلسه ای که دیروز با حضور اعضای شورا و هیئت امنا محلچه در دهیاری برگزار شد بر رفع مشکل جمع اوری زباله تاکید و قرار شد که از هر خانوار مبلغ سه هزار تومان به صورت ماهیانه برای اشتراک دریافت شود پیش بینی میشود که تا هفته آینده ماشین جمع اوری زباله کار خود را آغاز نماید این اقدام را باید در اثر اصرارهای آقای علی امینی بسیار موثر دانست و از زحمات ایشان در این زمینه تشکر میشود 

خبر بعد اینکه امروز عروسی آقای بنیامین کوهگرد بازیکن دوست داشتنی فوتبال محلچه است دیشب در مراسم حنا بندان یدالله راستی از فرصت استفاده کرد و با به دست گرفتن میکروفون گرمی خاصی به مجلس عروسی داد سایت چهارطاق این مراسم را تبریک میگویید با آرزوی تداوم این مراسم برای همه دوستان مجرد