ماه رمضان در راه است و مهمترین رویداد ورزشی محلچه در این ماه را میتوان به مسابقات سالنی ماه رمضان اختصاص داد تیم محلچه که با قهرمانی هم در فیشور و هم درخنج از اعتبار بالایی در این مسابقات برخوردار میباشد اکنون از هر دو سو یعنی فیشور و خنج دعوت به شرکت در مسابقات شده است بدیهی است که هر جا که محلچه در آن شرکت کند آن مسابقه ارزش کیفیتی خود را بالا خواهد برد ولی تصمیم گیری برای انتخاب کردن محل شرکت به یک مسئله مهم در تیم محلچه تبدیل شده است مدیران تیم محلچه که رابطه خوب و نزدیکی با مسئولان همسایه یعنی فیشور دارند تمایل دارند که تیم به فیشور برود تا روابط نه چندان محکم فیمابین را بهبود ببخشند ولی اعضای تیم که از بی مهری و بی عدالتی فیشوریها به تنگ آمده بودند تمایل چندانی برای حضور در فیشور را ندارند و شرکت در جام خنج را مناسب تر برای خود میدانند حال باید دید که در آینده نزدیک کدام شهر موفق به جذب تیم محلچه خواهد شد