نبرد ماشین با طبیعت
یادش به خیر آن زمانها که برای کاشت یه درخت خرما چه زحمتهای میکشیدند با دلو از چاه آبیاری میکردند فقط خدا میداند که چند نفر از محصول این درختان ارتزاق میکردند چقدر ما بیرحم شده ایم برای ساخت و ساز از هیج درختی نمیگذریم و حتی ریشه اش را نیز آتش میزنیم منظورم به همه است از خودم گرفته که این مطالب را میتویسم تا آنهایی که این مطالب را میخوانند و میدانند آیا واقعا راهی نیست که در حکم اعدام این درختان تخفیفی قائل شویم نگذاریم که طبیعتمان نابود شود بهتر است کمی بهتر بیاندیشیم


+ نوشته شده در شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 11:45 توسط محمد کریمی
|


اولین بار که تصمیم به نوشتن این وبلاگ نمودم این کار را بسی دشوار و سخت تصور کردم ولی توصیه و دلگرمی یکی از عزیزان چنان مرا به انجام این کار تشویق نمود که اکنون هیج مانعی نمیتواند مرا از انجام این مهم باز دارد مشتاق نظرات و راهنماییهای شما هستیم