نبرد ماشین با طبیعت

یادش به خیر آن زمانها که برای کاشت یه درخت خرما چه زحمتهای میکشیدند با دلو از چاه آبیاری میکردند فقط خدا میداند که چند نفر از محصول این درختان ارتزاق میکردند چقدر ما بیرحم شده ایم برای ساخت و ساز از هیج درختی نمیگذریم و حتی ریشه اش را نیز آتش میزنیم منظورم به همه است از خودم گرفته که این مطالب را میتویسم تا آنهایی که این مطالب را میخوانند و میدانند آیا واقعا راهی نیست که در حکم اعدام این درختان تخفیفی قائل شویم نگذاریم که طبیعتمان نابود شود بهتر است کمی بهتر بیاندیشیم

آمادگی مردم برای مبارزه با گرما و افتتاح دو باب مغازه

با فرا رسیدن فصل گرما مردم خود را کم کم  آماده میکنند همین چند روز پیش بود که تمام کولرهای مسچد نیز سرویس شد تا مردم در مسجد مشکلی نداشته باشند البته با توجه به گرانی نرخ برق از همه خواسته شد که در مصرف برق مسجد صرفه جویی کنند لازم به ذکر است که برای ثبت نام کوپن نفت و کپسول گاز نیز از همه خواسته شده که مدارک مورد نیاز را به دفتر خدمات ارتباطی سلیمانی در فیشور تحویل دهند

مدتی است که مغازه میوه فروشی آقای حمزه امینی افتتاح شده است این مغازه که در کنار نانوایی و روبروی ذرمانگاه واقع شده ( محل سابق بانک صادرات )  در صنف میوه و تره بار شروع به کار کرده است امیدواریم که با زیاد شدن این گونه مغازه ها نیاز مردم به رفتن روستاهای و شهرهای اطراف برای تهیه مایحتاچ خود از بین برود همچنین در کنار این مغازه آقای عبدالعزیز کوهگرد نیز با افتتاح فروشگاه لوازم برقی آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه برق کشی  به روستاییان  میباشد با آرزوی موفقیت برای هردو این بزرگواران

سلامی دوباره بر دوستان

مدتی بود که سعادت با شما بودن را نداشتیم البته کمبود امکانات اینترنتی مشکلات زیادی را برایمان به وجود آورده بود انشالله با همکاری شما دوستان محفل گرمی خواهیم داشت