دیروز شنبه بالاخره ماشین حمل زباله کار خود را آغاز کرد دهیاری محلچه که مسولیت این کار را بر عهده گرفته است با استخدام یک راننده غیر بومی فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد و دیروز از ابتدای روز شروع به جمع آوری زباله از جلو محلهای تعیین شده نمود محل دفن زباله هنوز مشخص نشده است و تا تعیین آن زباله ها در محل دفن زباله های فیشور خالی میشود  امیدواریم که این کار تداوم پیدا کرده و گامهای بعدی در تحقق وعده های مسولین نیز اجرایی شود