دیروز افتتاح ماشین حمل زباله
دیروز شنبه بالاخره ماشین حمل زباله کار خود را آغاز کرد دهیاری محلچه که مسولیت این کار را بر عهده گرفته است با استخدام یک راننده غیر بومی فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد و دیروز از ابتدای روز شروع به جمع آوری زباله از جلو محلهای تعیین شده نمود محل دفن زباله هنوز مشخص نشده است و تا تعیین آن زباله ها در محل دفن زباله های فیشور خالی میشود امیدواریم که این کار تداوم پیدا کرده و گامهای بعدی در تحقق وعده های مسولین نیز اجرایی شود
+ نوشته شده در یکشنبه دهم مرداد ۱۳۸۹ ساعت 9:19 توسط محمد کریمی
|
اولین بار که تصمیم به نوشتن این وبلاگ نمودم این کار را بسی دشوار و سخت تصور کردم ولی توصیه و دلگرمی یکی از عزیزان چنان مرا به انجام این کار تشویق نمود که اکنون هیج مانعی نمیتواند مرا از انجام این مهم باز دارد مشتاق نظرات و راهنماییهای شما هستیم