خطبه های نماز جمعه و جشن الف ب

مسجد با قالی های جدید رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است البته عکس مربوط به روز پنج شنبه میباشد
امروز همچنین جشن الف و ب به خاطر اتمام دوره پیش دبستانی برای کودکان خردسال در سالن مدرسه دینی با حضور اولیا برگزار شد و به شرکت کنندگان جوایزی نیز اهدا شد حالا بماند که این کلاسها با چه مشقت و دردسری برگزار شد و انصافا که برگزار کنندگان و مربیان این کلاسها همچنان گمنام ماندند و مزد زحمات خود را از خداوند خواستند ولی امیدواریم که این کلاسها برای سالهای بعدی نیز ادامه پیدا کند و اولیا به این موضوع اهمیت زیادی بدهند که زیربنای مدرسه از این کلاسها درست میشود

اینروزها فصل سبزی مخصوصا پرپهن یا همان پورگه خودمان است شاید بعضی ها دستشان به این سبزی نرسد ولی عکسش را دیدن هم خودش نصف خوردن آن میارزد








اولین بار که تصمیم به نوشتن این وبلاگ نمودم این کار را بسی دشوار و سخت تصور کردم ولی توصیه و دلگرمی یکی از عزیزان چنان مرا به انجام این کار تشویق نمود که اکنون هیج مانعی نمیتواند مرا از انجام این مهم باز دارد مشتاق نظرات و راهنماییهای شما هستیم