امروز عصر با حضور يدالله راستي كه تازه به ايران آمده است استاديوم محلچه باز هم رنگ و بوي فوتبال به خود گرفت مدتي است كه تب فوتسال باعث شده كه فوتبال كه بسيار بازيكن ساز تر است به فراموشي سپرده شود ولي امروز هرچند بازيكنان كم تعداد بودند و فقط در نصف زمين بازي كردند مانع از اين نشد كه بزرگترها هم براي تماشاي تمرين به استاديوم نيايند واقعا كه لذت بازي در زمين خاكي چيزي است كه فقط بايد تجربه كرد تا فهميد

اين هم عكسي از پسين ديروز در محلچه كه فقط بارندگي كم داشت