دیروز ما سال جدید را در فرودگاه تحویل کردیم پروازی که با نه ساعت تاخیر در ساعت ده شب انجام شد ولی حال و هوای خاصی داشت موقعی که سر سفره هفت سینی که در فرودگاه بود نشسته بودیم و با اعلام سال جدید ما که لباس نویی را به همین مناسبت پوشیده بودیم از جیب آن اسکناسهای تا نخورده ای را که قبلا در آن گذاشته بودیم به بچه های کوچک عیدی دادیم به همه حاضرین در آنجا دست دادیم و سال نو را تبریک گفتیم یکی از پرسنل فرودگاه نیز که به هم آشنایی داشتیم کارت تبریک زیبایی نیز به همین منظور برای من آماده کرده بود که از او تحویل گرفتم و تشکر کردم البته قصد داشتم به مناسبت نوروز مسافرتی هم داشته باشم که متاسفانه نشد ولی دفعه بعد حتما این کار را میکنم وقتی که به فروگاه دبی رسیدیم یکی از دوستان حسابی از ما گله مند بود که فلانی از شما توقع نداشتیم گفتم که مگر از ما خلافی سر زده که ما نفهمیده ایم آنوقت بود که ذهن ما نسبت به بعضی مسایل روشن شد شما چی آیا شما هم نکته ای برای گوشزد کردن دارید